Reklamacje
Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz zgłosić przed upływem 2 lat, od dnia otrzymania produktu.
Jeżeli stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny lub wadliwy – złóż reklamację.
Złożona przez Ciebie reklamacja zostanie rozpatrzona bezpośrednio przez sklep ePodarunek.pl
Możesz także skorzystać z gwarancji producenta jeżeli do produktu została dołączona karta gwarancyjna.
Jak reklamować zakupiony produkt?
Należy pobrać, wydrukować i wypełnić – formularz reklamacyjny.
Gotowy formularz dołącz do przesyłki i wyślij produkt na adres:
ePodarunek.pl
Budowlanych 33
67-200 Głogów
Możesz także zamówić odbiór przesyłki, kontaktując się drogą mailową bok@epodarunek.pl
W przypadku wysyłki na koszt własny, po rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy Ci koszty przesyłki.
Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni, od dnia otrzymania produktu wraz z formularzem reklamacyjnym.
W przypadku uznania reklamacji naprawimy reklamowany produkt, jeżeli zaś naprawa wymagać będzie nadmiernych kosztów lub nie będzie możliwa, wówczas zaproponujemy wymianę produktu na nowy. Jeśli zdarzy się, że reklamowany produkt nie jest już dostępny w sprzedaży to dokonamy zwrotu środków.
Jeżeli otrzymany produkt jest pełnowartościowy i chcesz dokonać zwrotu, zapoznaj się z informacjami dostępnymi w zakładce „Zwroty„
Reklamację należy złożyć w przypadku produktu uszkodzonego bądź wadliwego.